Liia Peganova
E-post: liia.peganova[ät]oismae.edu.ee Ruum: 210
ERIPEDAGOOGI ÜLESANDED KOOLIS
Eripedagoogi töö eesmärgiks koolis on hariduslike erivajadustega õpilaste arengutaseme väljaselgitamine ja nende õpilaste õppe ning arengu toetamine.
Millal pöörduda eripedagoogi juurde: Kõige suurema osa hariduslikest erivajadustest moodustavad õpiraskustega lapsed. Selleks, et neid lapsi tõhusalt toetada, on oluline varajane märkamine. Lapsevanema seisukohalt on seetõttu oluline teada, mis võib ennustada lapse õpiraskusi koolis. Võimalikele õpiraskustele viitab näiteks, see, kui luuletuste õppimine on raske, lugemise ja kirjutamise eeloskused arenevad aeglaselt. Lapsel on raske näiteks ka pliiatsite ja kääride kasutamine, kirjutamisel esineb peegelkirja ja moonutatud tähekujusid, laps ajab segi parema ja vasaku poole ning on kohmakas liikumisel. Tihti esinevad raskused ülesannete meelde jätmisel ning sündmuste järjekorra tajumisel. Taoliste raskuste ületamiseks on vaja kindlasti pere ja õpetajate koostööd ning eripedagoogi juhendamist ja nõustamist.
Koolis töötava eripedagoogi tööülesanneteks on:
Individuaaltundides viiakse läbi järgmisi tegevusi:
Viimati muudetud: 21.01.2020 |